نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

مجیدی، غفوری و چشمی به کمیته انضباطی نمی‌روند| شکایت منتفی شد

  • کد خبر: ۱۰۵۳۷۹
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
مجیدی، غفوری و چشمی به کمیته انضباطی نمی‌روند| شکایت منتفی شد
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از شکایت خود علیه استقلالی‌ها صرف نظر کرده و قرار نیست مجیدی، غفوری و چشمی به کمیته انضباطی بروند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از باخت استقلال مقابل نساجی و حذف از جام حذفی اظهاراتی از سوی بازیکنان و مربیان استقلال بیان شد که با واکنش‌هایی از سوی برخی داوران و حتی کمیته داوران مواجه شد. پیامد این کشمکش‌ها کمیته داوران از فرهاد مجیدی، وریا غفوری و روزبه چشمی طرح شکایت کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال نیز برای اینکه از غافله عقب نماند اعلام کرد که به جهت حمایت از زیرمجموعه خود، آن‌ها نیز شکایتی را از کمیته داوران مطرح خواهند کرد. پیش بینی می‌شد که این کنش و واکنش‌ها درنهایت فضای پرتنشی میان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال به وجود آورد، اما ظاهرا با عقب نشینی کمیته داوران و سکوت روز‌های اخیر در باشگاه استقلال قرار است این ماجرا ختم به خیر شود.

در همین راستا عبدالهی، یکی از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بحث دعوت از وریا غفوری و روزبه چشمی به کمیته انضباطی فدراسیون منتفی شده است. عبدالهی تاکید کرده که فرهاد مجیدی نیز قرار نیست نه در کمیته انضباطی و نه درکمیته اخلاق بابت اظهاراتی که بعد از باخت به نساجی انجام داده، احضار شود.

به این ترتیب ماجرا هم برای استقلال و هم کمیته داوران به پایان رسیده و بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال باید با انرژی بیشتر درادامه لیگ حاضر شوند تا درنهایت به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابند. در روز‌های اخیر بسیاری از کارشناسان استقلالی اعلام کردند که آرامش می‌تواند رمز موفقیت استقلال باشد که حرف درستی هم هست واگر همه ارکان باشگاه استقلال بتوانند روی این اصل متمرکزباشند بدون شک آینده بهتری درلیگ بیست و یکم درانتظارشان خواهد بود. استقلال با اینکه شش امتیاز از پرسپولیس پیش است، اما به سبب دشواری بازی‌های آتی روز‌های سخت و پرتلاطمی را پیش رو دارد که باید با حفظ آرامش و انجام بازی‌های به یادماندنی خود را به قهرمانی در لیگ بیست و یکم نزدیک‌تر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->